čtvrtek 19. dubna 2012

generální stop

generální stop je signál, co se používá u modré armády železnice

Je to celkem prima věc. POKUD totiž nastane chvíle, kdy se vyskytne generální stop, dobrý strojvedoucí především a nejdřív zafunguje. Stáhne záchrannou brzdu, to především. Už samotná brzda záchranná znamená celkem dost fofr.

Ale generální stop od dispečera. Předem se zatáhne ... protože generální stop.
A dispečer asi ví, proč to udělal, jestli si strojvedoucí myslí, že jako toto netřeba je fakt, ale to se třeba vysvětlí POST.
Zatáhne brzdu a fungule stylem MAYDAY. Je třeba zastavit vlak. Tak to dělá.
Je celkem zbytečné řesit strojvedoucí, co neslyší. V lepším případě to přežijí a ještě se vysmějí, tak dispečere toto nebylo třeba. Ja, nejvyšší čas vyměnit strovůdce nebo jej dát na školení. Bo přece víš, že general stop

Nepodstatné.

Že strojvůce zafungoval je dobrá zpráva. Neboť psi štěkají a karavana funguje. Že se pak třeba ptá, zdali nebyl dispeřer nadrogová nebo jinak ... No to se vysvětlí či ne, ale vlak stojí. .

Ve stavu mayday se dobří piloti ani řídící věž neptá na to, jak jsi to myslel či tak. NFT pro výmluvy. Neslyšíš letadlo TUDY ? Tak mejdej, jakkoliv jinudy. Ne ? Tak asi ti nefungují kontrolní mechnismy. Default way je definovaná, a tak v plné polní čekáme, že přistaneš natvrdo. Pouštíš asi palivo, ja.

Je dobré mít definovánu stejnou komunkaci. Především proto, že vlaky ci letadla nehavarovaly.

A je také dobré vědět, že bianco šek ...

Žádné komentáře:

Okomentovat