čtvrtek 31. ledna 2013

Zlomene zapesti

Vím, že de facto to tady nepatří. Ale ...

Cvajmal přeražené zápěstí.
Poprvé to bylo na třísky, neb ten koníček, na kterém jsem jel (moc se mi nechtělo, neb jsem si netroufal, byla to zlobivá a já si moc netroufal, , však mě předtím opřela snad o všechny stromy kolem) začla cválat, já musel do třmenů, udidlo nepomáhalo, no a pak kobylka zatočila doleva  a já letěl rovně.
Jak vypadá řeznické rovnání ruky, to ví 11 z 10 chirurgů.
Nyní s matičkou, kde to počasí bývá leště trochu lepší dopadlo podobně. Naštěstí silničáři zas zaspali, tak jsem se mohl vymlátit...
Člověk nosící brýle asi reflexivně zakrývá obličej, ruka sroste, brýle ne. No švihl jsem sebou na zledovatělém chodníku. Ač ambidextrální, opět to odneslo pravé zápěstí. To vědomí, co mě čeká, rtg, rovnání a iterace toho bylo hrozné... Stálo to mě moc odvahy bo to bolelo jak ...a čumět na snímek, kde i laik pozná, že to půjde znovu, neb to nesedlo, to je hrůza...
A jak to souvisí s politikou ? To nejde opravdu odhrnout/posypat chodníky a když se užívají minitraktory, odhrnout sníh z přechodů ?

1 komentář:

  1. Přeji brzké uzdravení - chápu ty neblahé pocity! Sama po zlomenině(v dětství jsme si hráli na Pardubickou a já nedala Taxis!!! - utracena jsem naštěstí nebyla) a jako matka dítěte, jež si ruku zlomilo dvakrát běhěm půl roku (vždy pod dohledem tř.učitelky v tělocviku - nevím kdo byl na prášky víc - zda my rodiče, či učitelka!)
    P.S. Chodníky asi odhrnout nelze, jako nelze spousta dalších věcí v naší republice!

    OdpovědětVymazat