sobota 19. ledna 2013

džigolo po čínsku

No, to je hezké, jsem žena a nemám přítele ...

... tak si pronajmu hodinově muže, který se bude účastnit návštěvy u mých rodičů a bude se tvářit jako můj partner. Zajímavá služba ...
Tak pokud se mi podaří opít mé rodiče rohlíkem (tedy tím najatým "partnerem"), je to profík, nebo bezcharakterní darebák, co se umí velice dobře přetvařovat ?
Navíc - tím jeho role končí, takže žádné intimnosti, Být rodičem, bylo by mi trochu podezřelé, že ten džigolo (vím, že se má psát gigolo) nedá mé dceři ani pusu.
Jelikož jsou v Číně v určitém smyslu perfekcionalisté, podruhé taková návštěva bude jako přes kopírák.

Zažil jsem situaci, kdy jsem ženě pomohl - přezutí pneu v servisu, stačilo držet hubu a děly se věci. Mluvila ona, bylo to její auto, takže zůstal jsem filozofem a přesto se ten technik neustále díval na mne a myslím, že to díky tomu to udělal pořádněji než by tam byla ta ženská sama. Evidentně byl rozkýván tím, že jej kontroluji, čemuž jsme se pak společně usmáli, ale to byla tehdy partnerka, nikoliv placená funkce.

Nedovedu si představit, že mám v kalendáři pondělí Katka, úterý Eva, středa Hanka, čtvrtek Pavlína, pátek Martina, takže dopoledne studuju nějaké základní údaje, pak se vyfiknu, vyčistím botky a jdu večer na večeři k rodičům, co si mě najala. No, jiný kraj, jiný mrav ...

Žádné komentáře:

Okomentovat