pátek 5. října 2012

Ruzyně je už minulostí.

Tak máme Vaclav Havel Airport Prague

Jako by letiště nebylo v Ruzyni, tedy snad alespoň katastrálně, jako by "letiště Praha" neznělo dostatečně majestátně a v neposlední řadě jako by s přejmenováváním nebyly historicky špatné zkušenosti či by se nenašly významnější osobnosti českých dějin, když už tedy přejmenovávat.

Nevím, jak se tento .ebilní nápad promítne například do linek ČSA, možná totiž již brzy žádne ČSA nebudou, ale "vítejte v Praze" za zvuku Vltavy mě přimělo k slzám, neboť to bylo synonymum pro "vítejte doma",
Je mi celkem jedno, že kousek dál je věznice, kde si prominentní vězeň možná něco odseděl. Ale přistávat na "letišti Václava Havla v Praze" se mi nezdá moc šťastné, nemohu si pomoci, toto nebude synonymum pro "vítejte doma".
Je zajímavé se podívat, kdo z celebrit či "celebrit" tam byl či nebyl, no, nepotěšilo mne, že u toho asistoval i kardinál Duka, že tam bude třeba kníže mne nepřekvailo, že tam nebude hradní narcis mě rovněž nepřekvapilo, ale že se tam nevyskytne ministerský předseda například, to bylo příjemné potěšení.

Argument o světovém přesahu je dosti problematický stejně tak jako srovnávání jablek s hruškama, že v USA mají letiště JFK.

No, tak máme letiště Václava Havla.

2 komentáře:

  1. A co to udělá z vyjmenovanými slovy po "Z":
    brzy, jazyk, nazývat, letiště Václava Havla !!!

    OdpovědětVymazat
  2. neslušně se může ?
    Škrtne se ruzyně :) ve vyjmenovaných slovech :D

    OdpovědětVymazat