sobota 5. května 2012

jedna vlakofilni

když ....

R/Ex nebo Ex/R (viz české dráhy) předjíždí CHOPIN, co je na hlavní průběžné,je to docela p.ser :)

Je NUTNE vědět pro strojvůdce SILESIA, že CHOPIN má přece přednost. CHOPIN to dávno . Źe má mít tu přednost. A SILESIA jet s CHOPINEM  spolu s ním na průběžné koleji.


české dráhy či spíš jejich zaživa odpitvaná součást jménem SZDC  udělaly generální stop.

SILESIA jede po neprůběžné na žlutou a CHOPIN má zelenou, no a semafory prý nefungují.


SILESIA předjela CHOPIN, ubezpečila se, že přece CHOPIN má přednost a zastavila po průběžné na nejbližším nádraží, kde zelená , ano SZDC, výhybka.  Joj, jasan, na průběžné výhybka na vedlejší a strojvůdce SIESIE brzdí záchrannou brzdou. Ale nevyskakuje z lokomotivy. Toto ani omylem. No tak se bojí, jestli se mezitím stihne ta výhybka dát zpět na průběžnou, neb CHOPIN ....

Mírně zacouván strojvůdce s celou SILESIA zpět na nedobržděný semafor s červenou. SILESIA se bojí ....

Čeká, že by CHOPIN mohl nedobrzdit. A narazit zezadu, třeba vykolejit, že se to prostě celé nestihne.

Tak mašinfíra SIESIA trochu šílí.

ALE .... zacouval zpět na svou červenou, kterou nestihl dobrzdit.  Furt je tady.


CHOPIN projel kolem na průběžné koleji, celkem pomalu a ne jak si mašinfíra myslel ,že rychle, má přece CHOPIN velké zpoždění ...


UFFFF, projel CHOPIN, předjet SILESII.

Co k tomu všemu chybělo mašinfírovi SILESIA ?

No .... že ... ten CHOPIN když byl předjiždějící  zpomalil schválně, nikoliv naschvál. Aby jej bojici se silesia stihla předjet.

A hned poté, co to stihla, CHOPIN dávno věděl, že se tak muselo stát. NECHAL se předjet, aby bojící se silesia za ním měla klid strojvůdcovy duše, SILESIA.

Ihned a jakmile jak mile to strojvůdce POCHOPIL, byl o něco silnějším strojvůdcem tolik silné SILESIA.

Strojvedoucí SILESIA není každý ...

No a co teprve strojvůdce CHOPIN, co má za všech okolností přednost , že :) TO JE FRAJER.

Tak se strojvůdce SILESIA mírně duševně i fyzicky vzpamatoval a jede podle jízdního řádu za CHOPINEm, po stejné průběžné za ním ...

po stejné .... ALE JEŠTĚ NENÍ PŘIPRAVEN A DOST SILNÝ  na to pokecat si v Přerově se strojvůdcem CHOPINa. Jo, sice oceňuje prerovské párky i kafe, i přepřahání přímých vozů,  ale ...  ještě si u toho nedokáže pokecat se strovůdcem CHOPINa.

Jinak to nejde. stejný mašinfír obou strojů budou přítomni pořád. Jízdní řád je občas neřád. Pěknej neřád :).

Ale esli zas bude interferovat ktoš to teho,e CHOPIN je PRVNI a SILESIA enem na stejne koleji druha, znamena to enem to, že strojveduci SILESIA dostal zas přes držku, je hubenější, ale jede.

Občas i CHOPIN by MOHL vědět, že stroj vedoucí SILESIA nic nedělá naschvál ...

Ono by to pomohlo jízdnímu řádu pro oba ....




DVD SILESIA, not CHOPIN, ale chápající CHOPIN.

PS. ... :)
















...

6 komentářů:

  1. ANO, anonymní komentátore, ani strojvůdce SILESIA není dovoleno každému. ANO. Anonymní komentář nezveřejněn

    OdpovědětVymazat
  2. ANO, parafráze české politiky, anonyme

    OdpovědětVymazat
  3. Odpovědi
    1. no a co teprve je to za krásu, když SILESIA na vedlejší se koukne strojvůdcem SILESIA z vedlejší na CHOPIN strojvůdce v mašině strojvůdce, to je pak nádhera. Hele, přece, CHIPIN mé zelenou a SILESIA žlutou, to je pak akt nádhera, protože strojvůdce SILESIA mrkne s strojvedoucí CHOPIN, jo ahaaa a v klidu začne pomalu brzdit :). CHOPIN zahouká jako že dík pochopeno SILESIA a jede rychleji, má zelenou :) a SILESIA si klidně normálně brzdí, brzy bude výhybka, vždyť má žlutou :). zádné general stop :)
      občas je dobré mít české dráhy jízdní řád SZDC vydání :), no a mezinárodní trat 833, tam to je :). Jen je třeba mít celostátní jízdní řád :)

      Vymazat
  4. ANO, anonymní vědí. ONI ano

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. anonymové, co to údajně nečto a chtějí něco přidat a škodit by si mohli dobře přečíst, že blog je monitorován, dobře tedy vím, odkud jsou. Jejich škoda, že si myslí, že chtějí zveřejnit, že toto je ztráta mé soudnosti. Mohli by se podívat na terms and conditions.

      Vymazat